☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2010年12月25日星期六

H&M, MONKI X'MAS SALE 小敗記

身痕

很久沒SHOPPING,買野比自己

走過朗朗等老公期間,好易冇幾舊

不過今次太抵了

要買!

聖誕節,是入平貨的好時機!!!


先說這對BOOT,MONKI,半價,大喜!

 雖說今年勁興毛毛,但我那哈比身形,還是穿乾淨利落的鞋子才適合吧~

看日誌介紹不少"男鞋子",幸好沒選錯,今年流行嘛~

鞋子$300>$150,抵玩!

冬天的毛衣不能少,我在MONKI選了一件

MONKI的衣服SIZE都幾大件,這是XS外套,很闊,合我身,我胖嘛。。。
$300>$150,獨愛膞頭位,毛毛的, 型!

MONKI鄰的H&M,當然也不能錯過!
穿上這黑裙子,顯瘦,不能不買。。。

普通款式,但型呀!瘦呀!$99呀!平呀!

小的喜歡簡單貨式,始於自己的樣子較樸實(即薯=_=")

白色連衣裙,半價,$100

還有喜歡這紅色格子裙,夠聖誕氣氛啊~ 可是好像胖了點,不買了。。。

蕾絲的裙子也很愛,還有黑色選擇,但我那脹爆身型,何是才回復未生BB前呢?
唯有放棄吧。。。

不要緊,買不到衣服,那買小物啦~
這個超平,特價$30的冷帽
還有好幾款,有些只是$10,嘩!手套也是$10,嘩!
急急去買吧!

祝聖誕買得瘋狂!!!


5 則留言:

  1. 你又燒到我啦~
    不過,我唔敢再買啦~
    今年我買左好多....要收手1~
    等我又 post 下 d 戰利品先~

    回覆刪除
  2. 要再過段日子 先可以去shopping
    我一直都都鍾意白色 
    Monki 係邊度黎架 ?

    回覆刪除
  3. 我平安夜都去左Monki行,
    可惜一路行一路忙住講電話,
    一路講都唔知睇左乜.....
    過兩日要再去行.......><

    遲來的Merry Christmas.....

    回覆刪除
  4. Embrace Dreams,
    好呀好呀~ 我想睇你的戰利品,我最中意誘人敗家,哈哈哈!

    reddy,
    MONKI在旺角朗豪坊,H&M隔黎

    果醬小姐,
    慢慢睇實有收獲既~HEHE

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails