☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2010年12月30日星期四

生活態度

老公送我「生活態度」(i phone 4)。。。

人出雞我出豉油,我要為我的「生活態度」穿上我最喜愛的鬆弛熊!

不需等白色i phone 4了,因為連機面都是粉紅色的鬆弛熊  :O ~
阿皮做wallpaper~~~~:D

告訴你一個秘密.....

自我有手提電話這十幾年來,我從未自己交過電話費,由拍拖到現在都是由皮皮爸交的,嘻嘻~


老公說,有了「生活態度」便要多將自己的生活態度多上載上網,這笑牛芝士是他的「生活態度」,原粒吃!CHEESE~~~~~~~

8 則留言:

  1. 你部 iphone 真係好令呀 ~
    昨天行街,
    見到 鬆鬆熊 的利事封,
    好正呀 !!!

    回覆刪除
  2. Embrace Dreams,
    家夫話用iphone係生活態度既象徵wor~所以咪叫生活態度囉~!~
    我想要鬆鬆的揮春多d,要寫「快高長大」既!

    回覆刪除
  3. 好令呀~~你個貼同我個貼一樣既..~
    個套係咪膠套黎嫁??

    回覆刪除
  4. 係度諗緊 我都應該要番一個生活態度 先會有態度咁生活 ^^

    回覆刪除
  5. KYOKO,
    係呀,膠黎架,你快D襯返一套啦`~~~

    REDDY,
    咁要叫老公送部WOR~
    我老公自己冇生活態度,佢話眾人皆醉我獨醒@@

    回覆刪除
  6. daidai,

    我 support 你 老公 ga !!!
    而家真係有太多人拎住部 iphone 啦~
    而且,好怕俾人扑頭呀 !!!!><
    你要 小心呀 !!!!!

    回覆刪除
  7. 舊年我有 鬆鬆熊的 揮春,
    唔知收埋左去邊 ???
    等我 搵下 先~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails