☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2010年12月11日星期六

史上最強,獨一無二之鬆弛熊包包!WOW

上個月,確實收到不少禮物...........
不過,全都是BB仔的,
不是我的,
EEEEEEEEEE
我生BB很辛苦的嘛,
怎麼不獎勵一下我??? >_<’’’’
唔制!

不過有位手工好叻叻的Embrace Dreams MaMa
探bb那天她送了這個給我

嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!~~~
開心死!
噢YES!是「史上最強獨一無二」DIY鬆弛熊TOTE BAG~~ WOW~


蕾絲花邊、粉紅格子、鬆弛熊花布元素真是想恨都恨唔到呀!

內裡的布也是鬆弛熊的,兼有內格,太勁勁!

 手工一點也不馬夫啊~ 
最緊要的是,全個包包都是人手一針一線的縫合起來!!!!!
讚!讚!讚!讚!讚!讚!讚!讚!讚!讚!(10個)

 我在櫃裏找找,找到這個金色的鬆弛熊鑰匙吊飾襯一下,嘻嘻~

 同場加映,又係鬆弛熊,知道是什麼嗎?
什麼? 什麼?
應該沒人猜得中。。。
是「米袋」來~ (是傭姐的手作)

bb仔用的,老人家話定驚呀!

媽說,人家的手工真好,怎麼你一點也不懂。。。。。=_=''''''''''''


Facebook: Embrace Dreams Workshop

6 則留言:

  1. 嗯嗯....
    呢篇好 Hard Sell,
    但, I'm loving it !!!!!!!!!!
    嘩哈哈哈..............

    其實, 我原本想再 整多 d 內格ga,
    但趕住送俾你,so, 就整唔切啦~
    下次啦~
    下次你再 生既話,
    再整個俾你 ~
    hahahahaha..........

    回覆刪除
  2. 生過 bb 既我們,
    一樣有同感,
    點解個個淨係送 野俾 bb,
    都冇人送野俾 媽媽既,>_<.....
    所以,
    我真係為左你而縫製呢個袋ga~
    哈哈~~~

    條金色的鬆弛熊鑰匙吊飾真係好令令呀 ~

    回覆刪除
  3. 睇到我頂唔順 ....(口水 停不了) >.<

    回覆刪除
  4. Embrace Dreams,
    送個LIKE比你! 嘻嘻~ 仲生......我想玩呀,仲生,唔掂呀,我好肥呀.....


    reddy,
    我有口水肩,送個你用,唔好流口水,嘻嘻.....><

    回覆刪除
  5. 哇哇哇~~真係好靚呀!!!!
    ED MAMA你好叻叻呀!!!DAIDAI你就好啦~~~ED媽媽妁錫你^_____^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails