☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2010年12月5日星期日

每日一BB: 滿月仔仔

101128
BB滿月了!
 101129
去街街吃滿月飯
穿牛仔褲很有型!
 101130
拿了出世紙
我有名字了,姓,名翊褀

可是這天是艱辛的開始
心痛死了...



3 則留言:

  1. 下.........
    發生左咩事呀 ?????????????

    回覆刪除
  2. 我去 FB 看過, 知道咩事啦~
    我好明白你呢種心情 ga~
    有咩心痛得過見到自己個 bb 無辜受苦呀 !!!!!
    你自己要好好 料理自己的情緒呀 !
    另外, 記得家中任何人一有小小病,
    都要即刻帶返個mask 呀 !

    唔知...
    會唔會係我地0個日上黎 帶左 d 病菌俾 b仔呢~
    嗚嗚嗚........
    我而家同你一樣好擔心b仔呀 !!!!

    回覆刪除
  3. 咁快一個月啦
    bb呀 你要健康呢~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails